מנוי מלא לאתר - הכל כלול!!!

צפה בסרטון     הירשם לקורס עכשיו!


דוקטורט הוא מסע ארוך, מתסכל ובודד. אני יודע. הייתי שם.

את הדוקטורט שלי בהתנהגות ארגונית עשיתי בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית. התחלתי בגיל 32, והוא נמשך חמש שנים. למדתי המון, השתתפתי בקורסים, הרציתי בכנסים, הרצתי ניסויים, ביצעתי ניתוחים סטטיסטיים מורכבים וכמובן – כתבתי וכתבתי וכתבתי. ובסופו של דבר, הגשתי את העבודה. כל כך התרגשתי שהיא אושרה וקיבלתי את תואר הדוקטור.

אבל הנה העניין האמיתי שלא מדברים עליו - למרות שהיה לי מנחה מעולה, וצוות דוקטורנטים שלמדו איתי, עדיין בסוף הייתי לבד.

הייתי צריך ללמוד איך לבנות הצעת מחקר, מהי כתיבה אקדמית טובה, איך מתכננים מחקר בצורה מדויקת, איך כותבים, איך עושים לשאלות של מנחים ושופטים ועוד ועוד.

והכל כמעט לגמרי לבד. זה היה קשה מאוד.

במהלך הדוקטורט יצא לי לדבר עם המון דוקטורנטים. וכולם אמרו, בחוסר נעימות אך בתסכול גדול שלעתים קרובות להם את הידע, הכלים או המוטיבציה להתקדם.

ואז הבנתי שאני לא היחיד שחושב ככה.

המסלול הוא ארוך ובודד למי שעושה דוקטורט בישראל, ועל אחת כמה וכמה למי שעושה דוקטורט בחו"ל. במקרה זה, הבדידות מגיעה לשיאה. במקרה הטוב, יש התכתבות במייל עם המנחה אחת לכמה חודשים, וחוץ מזה הכל, אבל הכל, צריך לעשות לבד.

אז אם גם אתם התחלתם דוקטורט, או שאתם נמצאים בעיצומו, אתם בוודאי מבינים על מה אני מדבר.

כחלק מעבודתי כיועץ סטטיסטי, זכיתי ללוות בשנים האחרונות עשרות דוקטורנטים בתחומי תוכן מגוונים – פסיכולוגיה, כלכלה, חינוך ועוד. סייעתי להם לקחת את הרעיונות המקוריים שלהם ולתרגם אותם לשפה האקדמית; עזרתי להם לתכנן מחקר כמו שצריך ולייעץ במהלך איסוף הנתונים; כשהנתונים נאספו, ניתחנו יחד את הנתונים ולימדתי אותם כיצד לעשות זאת. לקראת ההגנה, אימנתי אותם ועשיתי סימולציות עד שהצליחו בענק, וכיום גם הם נושאים בתואר ד"ר.

במהלך השנה האחרונה, הביקוש עלה ועלה וחשבתי כיצד אפשר לסייע לדוקטורנטים רבים יותר, ובצורה מעמיקה יותר.

בדיוק לשם כך הוקמה תוכנית "מצליחים בדוקטורט ביחד".

בתוכנית זו אתם מצטרפים לנבחרת עילית של תלמידי דוקטורט, ששואפים להצליח בלימודי הדוקטורט ולקבל את כל הידע, הכלים והתמיכה כדי לסיים את הדוקטורט בכבוד.

אפשר לסכם את המוטו של התוכנית בשלוש מילים – ליווי, ליווי וליווי.

מנוי מלא לכל האתר
הקורסים, ההדרכות והתכנים שכל דוקטורנט צריך כדי להצליח
כניסה לניוזלטר הסודי והסגור של התוכנית
ניוזלטר שבועי עם כל הטיפים, הכלים, העצות הפרקטיות והמסרים שיעזרו לכם לקבל את הדוקטורט הנכסף
We Study
וובינאר חי שבו תקבלו מענה מלא לכל שאלה, סוגייה, בעייה או התלבטות בדוקטורט

אילו תכנים יש במנוי לאתר?

באתר זה תמצאו בדיוק כל מה שדוקטורנט צריך במהלך הלימודים שלו. מהתחלה ועד הסוף. ההתמקדות היא בתכנים הפרקטיים החשובים ביותר, כך שגם אם התחלתם דוקטורט אחרי שנים שלא הייתם באקדמיה, או שאתם מרגישים שההנחיה שאתם מקבלים אינה מספיקה, האתר הזה ישלים לכם את כל הפערים. והרבה יותר מזה.

  • מהם הדגשים הקריטיים לתכנון מחקר שימנעו מכם טעויות הרסניות במחקר?
  • כיצד אוספים נתונים למחקר (שאלונים, מאגרי מידע)?
  • כיצד בונים שאלונים?
  • כיצד מפיצים שאלונים בצורה הזולה והמהירה ביותר?
  • כיצד מנתחים נתונים לדוקטורט? – סטטיסטיקה פרקטית מהתחלה ועד הסוף
  • כיצד יודעים כמה נבדקים/נתונים צריך לאסוף?
  • כיצד כותבים את פרק השיטה לדוקטורט?
  • כיצד כותבים את פרק הממצאים לדוקטורט?
  • כיצד מצטטים מקורות בסקירת הספרות?
  • ועוד ועוד...

וזה ממש לא הכל. אני כל הזמן מעלה תכנים איכותיים נוספים לאתר. בקרוב יעלו התכנים הבאים:

  • כיצד מתכננים מחקר וכותבים הצעת מחקר מדויקת שתכניס אתכם למועדון היוקרתי של "תלמיד דוקטורט"
  • כיצד מאתרים מאמרים וכותבים סקירת ספרות?
  • כיצד כותבים מאמר כחלק מלימודי הדוקטורט?
  • כיצד מציגים ממצאים בכנס מדעי – מה בוחרים להציג, כיצד בונים מצגת מעולה וכיצד מציגים בפועל?
  • כיצד מתכוננים להגנה לדוקטורט?
  • ועוד ועוד...

למי תוכנית הליווי הזו מתאימה?

  • דוקטורנטים/תלמידים לתואר שלישי הלומדים בישראל או בחו"ל בכל שלב של הלימודים שלהם
  • מועמדים לדוקטורט המתכוונים להתחיל ללמוד וזקוקים לריענון וללימוד כלים פרקטיים למחקר לקראת הלימודים

לא משוכנעים עד הסוף? הנה כמה דוגמאות לכאלה שקפצו פנימה והצליחו בענק.


"לעבודת הדוקטורט שלי הגעתי מתוך קריירה מאוד תובענית בעולם הנדל״ן. לכן, הייתי זקוק לגורם מקצועי שידריך אותי בתהליך העבודה, בדגש על הנושא המתודולוגי וניתוח הנתונים בעבודה. ד"ר ירון סלע יחד עם אתר ההדרכות P-value VOD שהוא הקים, עשו עבודה מצויינת. הודות לידע העצום באתר, לאתר הצלחתי לקבל כלים מעשיים בניתוח ובהבנת הנתונים שאספתי ולכתוב את הממצאים בהצלחה"

נאור ורסאנו, מנכ"ל חברת סיגמא, דוקטורנט לכלכלה


"במהלך עבודת הדוקטורט שלי בתחום החינוך, הרגשתי שאני חייבת סיוע מקצועי בניתוח תוצאות המחקר. בעזרת הידע והנסיון העשיר של אתר P-value VOD, בהובלתו של ד"ר ירון סלע הנתונים שלי נותחו בצורה מדוייקת ונכתבו באופן מסודר ולשביעות רצון המנחים. ממליצה על P-value VOD לכל חוקר כדי ללמוד איך עושים מחקר בצורה מעולה"

מייסון חלאילה, דוקטור לחינוך


"לאחר איסוף הנתונים לעבודת הדוקטורט שלי, היו לי ספיקות באשר לפרוצדורות הסטטיסטיות שעלי להשתמש כדי לבחון את השערות המחקר. הליווי המקצועי של ירון יחד עם כל התכנים המצויינים באתר הקורסים סייע לי להבין בדיוק איזה מבחנים לבצע וכיצד לארגן את פרק הממצאים בצורה ברורה, בהירה וידידותית. ממליץ בחום על האתר שקידם את עבודת הדוקטורט שלי משמעותית לקראת סיומה"

צבי בן נוח, דוקטור לחינוך

"שמי רינת חנוכייב, מאמנת אישית ומנחת קבוצות. כיום אני דוקטורנטית שנה שלישית לחינוך. היכרותי עם ד"ר ירון סלע, החלה במאי 2018, כאשר באופן פתאומי הלכה לעולמה המנחה שלי בכתיבת הדוקטורט והופניתי לצורך ליווי והמשך עבודה, לירון. זכיתי לקבל ליווי אינטימי, ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר. בזכות התוכנית אני מרגישה הרבה יותר ביטחון בעצמי לצלוח את הדוקטורט כי רכשתי הרבה יותר כלים אקדמיים ומקצועיים להתמודד עם מסלול תובעני ולא פשוט. ממליצה בחום על תוכנית הליווי ועל עבודה עם ד"ר ירון סלע. אני אישית זכיתי להכיר אדם מיוחד ואיש מקצוע מן השורה הראשונה."

רינת חנוכייב, דוקטורנטית לחינוך

"פגשתי את ירון בתקופה אמביוולנטית לגבי המשך לימודי הדוקטורט שלי בחו"ל. הייתי "תקועה" תקופה משמעותית. ירון בחינניות והאופטימיות הכובשת שלו עזר לי לאסוף את עצמי ולהרתם להמשך השקעה וקידום הדוקטורט, הרבה בזכות הקורסים באתר שהצליחו להעביר ידע רב באופן מעמיק ומשמעותי. אחרי חודשים של עבודה לבד עם תוצאות מוגבלות, תוכנית הליווי הצליחה לאסוף אותי ולסייע לי לשפר באופן משמעותי את מערך המחקר. ממליצה בחום רב להיעזר בתוכנית הליווי של ירון. מבחינתי התוכנית הפכה את המחקר לאפשרי"

מרב ברקבי שני, דוקטורנטית לפסיכולוגיה, סמנכ"לית ומנהלת החטיבה הקוגניטיבית-התנהגותית במכון פסגות


"אחד האתגרים הכי הקשים בכתיבת דוקטורט בחו"ל הוא תחושת הבדידות הגדולה. בשונה מתארים קודמים שעשיתי שבהם היו לימודים פרונטאליים וסטודנטים נוספים הלומדים לצידי, בדוקטורט הרגשתי שאני מתפזרת, דוחה את המשימות ובסופו של דבר מתקדמת לאט מאוד. תוכנית הליווי של ד"ר ירון סלע הצליחה לחבר אותי לקהילה של דוקטורנטים שלומדים יחד איתי, ועוברים איתי בדיוק את המסלול – עם כל הקשיים והאתגרים. מבחינתי שיש לזה ערך גדול מאוד. ירון הוא בהיר ומקצועי בהמשגת החלקים השונים של הדוקטורט ונתן מענה מצויין לחברי הקבוצה. התוכנית נותנת מוטיבציה גדולה להתקדם בכתיבה, גם אל מול משימות בעבודה והמשפחה. אני ממליצה בחום לכל סטודנט שרוצה לסיים את הדוקטורט בהצלחה להצטרף לתוכנית. לא תדמיינו איך לא עשיתם את זה קודם".

איילת שמיר, דוקטורנטית לחינוך

מי אני?


ירון סלע
ירון סלע

ד"ר ירון סלע (PhD), פסיכולוג קליני מומחה, בעל דוקטורט במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית ודוקטורט נוסף בפסיכולוגיה מאוניברסיטת תל אביב.

מייסד "P-value Data Analtyics" שהעניקה שירותי ייעוץ סטטיסטי לאלפי חוקרים באוניברסיטאות, במרכזים רפואיים ובתעשייה מאז שנת 2010. מתמחה בתכנון מחקר, בניית מודלים סטטיסטיים מורכבים, ניתוח נתונים וכתיבת דוחות מחקר. ירון מרצה מבוקש לסטטיסטיקה ולשיטות מחקר, ומרצה באוניברסיטת רייכמן ובמכללה למנהל.

פרסם מעל ל-30 מאמרים בכתבי עת בינלאומיים מובילים, ומרצה על מחקריו בכנסים בישראל ובחו"ל.


ההשקעה שלך

אנחנו מאמינים ב"חופשי חודשי" - מנוי חודשי גמיש. התשלום מתחדש כל חודש ואתם חופשיים להפסיק מתי שרק תרצו:
התשלום החודשי לתוכנית הליווי הינו: ₪420. רכוש עכשיו ב-320 ש"ח לחודש בלבד.



שאלות נפוצות


איך נולדה תוכנית הליווי לדוקטורנטים "מצליחים בדוקטורט ביחד"?
מאז 2009 ליוויתי מעל 1000 חוקרים וסטודנטים במגוון רחב של תחומים, הלומדים בישראל או בחו"ל. כמעט מכולם שמעתי שהקורסים בסטטיסטיקה ובשיטות מחקר באוניבריסטאות ובמכללות אינן נותנות את הידע היישומי הדרוש כדי לתכנן ולערוך מחקר ברמה גבוהה בפועל. בנוסף, כמעט כל החוקרים שדיברתי איתם סיפרו שהם מרגישים פשוט לבד במחקר וההנחיה שהם מקבלים אינה תמיד מספיקה כדי שיוכלו להדביק את הפערים שלהם בידע או במיומנות. לכן, החלטתי להקים אתר שבו ארכז את כל הידע והניסיון שלי במחקר ובסטטיסטיקה. המטרה של האתר הזה היא היא לתפוס שני ציפורים: גם לתת את כל הידע החשוב ביותר כדי להיות חוקרים מעולים. וגם לייצר קהילה נבחרת של דוקטורנטים שיקבלו ליווי שתוכל לחלוק מחשבות ולתמוך האחד בשני לאורך עבודת המחקר.
מהם תנאי הכניסה לתוכנית הליווי?
אתר זה הינו האתר היחידי בישראל שנותן מענה מקיף לליווי אקדמי יסודי לתלמידי דוקטורט בישראל או בחו"ל. תכנית הליווי מיועדת לסטודנטים לתארים מתקדמים (תואר שני או שלישי) וכן לחוקרים או למרצים שעוסקים במחקר. למעשה כל גורם שעוסק במחקר אקדמי להשכלתו או לפרנסתו זקוק לידע, לכלים ולמנטורינג בתכנית זו. אם אתם עונים על ההגדרות האלה, התכנית היא בשבילכם. שימו לב! התוכנית מיועדת לתלמידי דוקטורט שבאים לעבוד. מתוך מוניטין ארוך שנים של עשרות תלמידים שכבר סיימו את הדוקטורט שלהם בהצלחה, אני מקפיד להכניס לתוכנית תלמידים שבאמת מחויבים להצלחה שלהם.
מה כוללים הקורסים באתר?
האתר מכיל קורסים מגוונים וביניהם תכנון מחקר, איסוף נתונים, ניתוח סטטיסטי של שאלונים, כתיבה אקדמית ועוד ועוד. אני אסייע לכם במהלך תוכנית הליווי לגשת לקורס המתאים לכם לפי השלב שבו אתם נמצאים, ולהתקדם צעד אחר צעד. הגישה לקורסים היא בלתי מוגבלת לאורך כל תקופת המנוי.
ניתן לצפות בתכני הקורסים הכלולים בתוכנית גם דרך המכשיר הנייד או הטאבלט?
בהחלט! בקורס ניתן לצפות מכל מכשיר, במחשב האישי, בטאבלט או במכשיר הנייד. התוכנית ממשיכה ללוות אתכם בבית, באוניברסיטה, בעבודה, בספריה, בבית קפה או על חוף הים. כל מה שצריך זה רק גישה לאינטרנט. ליווי מלא, כבר אמרנו?
איך הולך התשלום לתוכנית הליווי?
פשוט מאוד. התשלום הוא בשיטת "חופשי חודשי". כלומר, התשלום מתבצע פעם בחודש באופן אוטומטי, ואתם חופשיים לגמרי להחליט מתי אתם רוצים להפסיק. אם אתם כבר סיימתם את הדוקטורט ואתם רוצים להפסיק את המנוי, פשוט שלחו מייל לכתובת [email protected] עם הפרטים שלכם, והחיוב יופסק. גם אם מסיבה כלשהי אתם מעוניינים בהפסקת המנוי בכל שלב, תוכלו לשלוח אלינו מייל והמנוי יופסק. הפסקת המנוי נעשית בסוף החודש הקלנדרי שבו הודעתם על הפסקת המנוי. לדוגמא אם הודעתם על הפסקת המנוי ב-18/4, התשלום יתבצע רק עבור חודש אפריל בלבד, והמנוי יופסק ב-30/4.
האם אפשר גם לקבל שירותים פרטניים במסגרת תוכנית הליווי?
המטרה של תוכנית הליווי היא לתת את כל הכלים האקדמיים הפרקטיים כדי לאפשר לך לבצע את כל החלקים בעבודת הדוקטורט מהתחלה ועד הסוף. במידת הצורך, אם תרצה ייעוץ סטטיסטי או פגישות פרטניות (פנים אל פנים/ טלפוניות) להתייעץ על חלקים מסויימים בעבודה ניתן לקבוע בתשלום נוסף.
התוכנית נשמעת בדיוק מה שאני צריך! איך אני מצטרף?
הצטרפות לתוכנית הליווי היא פשוטה ומהירה. כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על "גם אני רוצה להצטרף". לאחר מכן תגיע לעמוד הסליקה המאובטח, שם תזין את הפרטים שלך ותאשר את התשלום. מיד, לאחר מכן, תקבל גישה מלאה לכל תכני תוכנית הליווי עם אחריות מלאה! מצפה לך בצד השני :) מה אתה יודע? בסוף אפילו תהנה מהדוקטורט....